Salam pembuka kata...

Blog ini hanya sebagai suka-suka untuk mengisi masa lapang.Kandungannya agak bercampur sedikit,sebab dah jadi minat saya untuk melihat alam sekeliling yang indah ciptaan Allah S.W.T. ini.

Tuesday, March 1, 2011

Blogwalking lebih mudah dengan.....

Assalamualaikum....semoga semua sihat dan ceria hendaknya hihihihi. Hari tu ada post pasal blogwalking widget tu kan, kali ni buat post baru sebab bro Yiedpozi dah menghasilkan blog widget terbaru!!!!!...masyaAllah hehehe. Terkejut saya nak akses halaman yang lama tiba-tiba tiada, rupanya dah ada yang baru hihihi.

Kalau korang nak buat blogwalking widget tu ada di blog korang, senang je. Korang ikut sahaja arahan di sini  untuk maklumat lanjut. Jangan risau kalau dah lebih 100 bloggers pun tidak mengapa, sebab Bro Yiedpozi kata "Walaupun dah lebih 100 orang yang join, anda masih berpeluang untuk join.." 

Bagi sesiapa yang ada Facebook boleh join group dengan klik sini

Di situ boleh bertanyakan lebih soalan tentang widget itu ataupun nak teman berteman dengan para-para bloggers. Baiklah itu sahaja post untuk kali ini, jumpa lagi di lain coretan. Hari baru semangat baru happy selalu..layannnn :D

3 comments:

  1. fb kite dh ttup..

    kite follow kat blog ni je.:)

    ReplyDelete
  2. ooo yeke..txpelah follow blog pun boleh je..hihihi follow jgn txfollow..:D

    ReplyDelete