Salam pembuka kata...

Blog ini hanya sebagai suka-suka untuk mengisi masa lapang.Kandungannya agak bercampur sedikit,sebab dah jadi minat saya untuk melihat alam sekeliling yang indah ciptaan Allah S.W.T. ini.

Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru 2011

Assalamualaikum semua...semoga sihat & ceria hendaknye ye..hihihi :D (ceria maklumlah besday semalam..hehe) Ehemmm..ok hari ni tanggal 16.5.2011 tibanya Hari Guru, jadi nak ucapkan selamat Hari Guru kepada semua guru tak kiralah dalam bidang apapun,baru nak jadi guru atau yang sudah bersara. 

Jasa guru tetap dikenang kerna tanpa guru, seseorang tidak mungkin akan dapat belajar dengan sendirinya. Sesungguhnya sebaik baik belajar itu adalah melalui seorang guru yang berilmu & berwibawa. Jadi hormatilah setiap guru, lagipun guru ini martabatnya tinggi kerna menyebarkan ilmu kepada umat manusia.

Terima kasih kepada guru-guru yang telah memberi ilmu dan pengajaran kepada saya sehingga menjadi seorang insan di masa ini. Jasa-jasa besar mereka tidak mampu ku balas, hanya doa memohon kesejahteraan & kebahagian dunia akhirat di hadiahkan. :)

Semoga institusi penguruan akan terus melahirkan insan-insan yang hebat gemilang,cemerlang dan terbilang untuk  keluarga,agama dan negara. Amin...sekian coretan kali ini..jumpa lagi, terima kasih cikgu. Lambai tangan laju2...:D

::Lagu khas untuk guru-guru 
yang telah banyak berjasa..Terima kasih cikgu.::

No comments:

Post a Comment